Miesta, ktorými sa môžeme chváliť na sociálnych sieťach, sú pre mladých cestovateľov do 33 rokov tie najpríťažlivejšie.
Britská poisťovňa Schofields Insurance pripravila reprezentatívny prieskum medzi mladými Britmi vo veku od 18 do 33 rokov. Sú to teda mladí ľudia, ktorí sú známi ako Millenials, teda narodili sa tesne pred prelomom milénia a dospievali už 21. storočí.
Otázka znela, čo je pre nich najdôležitejšie pri výbere dovolenkového cieľa, čo je motiváciou, aby sa na dovolenku vybrali.
Výsledky môžu byť ukážkou toho, ako dôležité sú sociálne siete pre mladých ľudí, ale aj toho, ako sa postaviť k cestovnému ruchu v súčasnom období a pri získavaní nových klientov.
Rebríček dôvodov, prečo si vybrať konkrétne miesto na dovolenku:
Informácie priniesli viaceré britské médiá.